London 2015

Let the weekend begin!

God ettermiddag Dolls. I går startet jeg festhelgen med middag og vin med mine kollegaer, og fortsatte natten til 1. mai med og feire en av mine bestevenninner sin 21 års dag! Det var en utrolig gøy, men det var bare forsmak på en fantastisk helg. Nå er jeg, og 3 andre ankommet Stavanger og det betyr: let the party weekend begin. Vi bor på et utrolig fint hotel, og jeg kan ikke vente med og tilbringe de neste nettene her. Nå skal vi snart ut og spise før vi spretter vinen og varmer opp til konserten i morgen!

Vi skrives mer senere ifra stavanger by!

Sightseeing in London

For en lang, hard og ikke minst kjekk dag vi hadde i går. Vi gikk nesten i 10 timer og var på både sigtseeing og shopping. Vi hadde oss først frokost og kaffe på Starbucks før vi så Big Ben, London eye og det vi kom over mens vi gikk. Jeg har aldri vært noe skikkelig turist i London, så det måtte jeg nesten se nå. Vi måtte også bruke mange timer på shopping, for det er utrolig viktig i mote byen London. London er en vakker by med mange fine bygninger, parker og innsidene av butikkene er også ganske flotte må jeg si. Vi avsluttet en flott dag med Thriller musikal av Michael Jackson som var helt amazing. Herlighet for noen flinke dansere og sangere. Var som om jeg har sitt han in real life. Anbefaler virkerlig den til dere som reiser til London!

Nå er det en ny dag, og earlybirdsene var selvfølgelig våkne før selve London. Nå er det kaffe og frokost før hele dagen skal brukes til shopping, shopping og enda mer shopping. litt handlet jeg i går, men jeg har enda ikke handlet på primark, så hvor mange bæreposer jeg får med meg derifra er et godt spørsmål. Uansett så får dere ha en fantastisk fin søndag og slapp litt av for meg og!

Bloggers later babes!

Staying at dobbel three hilton

Da er vi vell fremme på det flotte hotellet vi skal tilbringe de neste dagene. Ser det ikke fab ut vell? Ikke at vi kommer til og tilbringe så masse tid her på rommet, men den tiden vi er her skal nytes etter all gåingen denne shopping helgen kommr til og ha!

Igår etter vi hadde lagt koffertene på hotelrommet gikk vi nedover oxfordstreet og kikket i alle butikkene! Ingen av oss handlet noe igår, men jeg måtte få en slags oversikt i tilfelle jeg fant noe enda finere enn annen plass. Men nå har jeg nesten en oversikt, så kan shoppingen begynne!

Nå skal vi på starbucks og få i oss litt kofein for vi har vært våkne siden kl 6, og min mor enda verre kl 4 engelsk tid. Noen er exaited forsightseeing og shopping!

Next stop - London!

God fredag og god helg dolls. Jeg kan ikke at om bare et par timer er jeg i London noe som blir helt Fab! Dette har jeg sitt sånn frem til! Kofferten er pakket med minst mulig oppi, og en 10kg koffert uten noe så masse shopping skal det bli! Skal bli en ren lykke med litt terapi shopping. Lykke måtte også pakkes til, så inatt lå hun hos tanten sin. Det var uvant og sove uten babysen i sengen min. Men på mandag kommer jeg hjem igjen med pakke til henne! Uansett. Da er det flyplass frokost før flyet letter og jeg kan ikke vente til og sette meg på på. Jeg som alltid blir reisesyk har tatt reisesyketabelett, har lastet ned masse musikk, og er klar for flytur og tog!

Wish she could come with me... Blogges mer ifra London!

Hello monday

God morgen Dolls. Hadde dere en fin helg? Jeg storkoste meg på en etterlengtet sleepover hos verdens beste Tina med dansefilm, skrekkfilm, et par vin glass og kos! Det var virkelig på tide vi hadde en skikkelig bestevennkveld. Det kan rett og slett ikke gå så lang tid til neste gang for vi koser oss sånn. Bestevenn tid er virkelig den bestetiden.

Da er det mandag, og en ny uke er i gang. Jeg skal snart avgåre på jobb etter et stort glass med appelsin juice og en kort luftetur med lille nurket som ikke var så glad for at vi måtte stå opp tidelig i dag. Rett etter jobb er det middag hos kjære farmor og farfar med favoritt søskenbarnene. Fin fin start på den nye uken. Hadde jeg bare fått bilen min tilbake hadde den vært perfekt!

Da blogges vi senere. Ha en fantastisk start på den nye uken.

Kisses.

London, here we come!

Jeg kan ikke tro at om bare et par små uker reiser jeg og min kjære mor til London! Da blir det shopping shopping og mer shopping. Jeg vet allerede hvor jeg vil shoppe og spise, og ukene kan ikke gå fort nok før vi reiser. Starbucks kaffe hver eneste dag, Victoria Seacret, Primark, Forever21 og spise på alle de stendene som Hard Rock Cafe, PizzaHut og Tacobell skal bli helt fantastik. Men vi må også gjøre litt sightseen der nede for det fikk jeg ikke gjort sist jeg var der. Vertfall en eller annen musikal må vi gå på. Men når både jeg og min mor er shoppeglade, vet vi begge at det blir mest av akkurat det . Det er over 1 år siden jeg var i London med mine kollegaer, og nå skal jeg endelig tilbake til en av mine favoritt byer!